mei 2024

Entree €19,00

BAND’UM  onvervalste pretband

Met een breed repertoire van gepeperde rock&roll of hedendaagse hits  tot golden oldies staat Band’um gelijk aan een knallend feest.

Wat ooit begon als muziek-makende vrienden bij een buurman in de schuur in Bergentheim is uitgegroeid tot een onvervalste feestband die de nadruk legt op stevige werk. Het muziekgenre gaat van AC/DC naar de King of Rock maar ook Andre Hazes, De Dijk, Snollebollekes en nog veel meer.  Ze zijn niet vies van een gitaarrifje links of rechts maar ook de hits van tegenwoordig ontbreken niet. Bandum staat te popelen om de avond tot een knal-avond te maken!

Bestel hier uw ticket:

Voor een vlotte en soepele organisatie van deze voorstelling melden we u het volgende:

• Vooraf krijgt u koffie/thee aangeboden van de Reestkerk.
  • Voor uw pauzedrankje of uw consumptie nadien zijn muntjes tegen betaling verkrijgbaar.
  • Uw entreebewijs is op naam en kunt u fysiek of via uw telefoon aantonen.
  • Voor deze voorstelling kunnen entreebewijzen niet worden gerestitueerd of geruild voor een ander concert of optreden.
  • Uw entreebewijs is overdraagbaar. U hoeft dat vooraf niet aan ons kenbaar te maken.
  • Op de dag van de uitvoering kunnen kaarten aan de kassa worden gekocht, tenzij het is uitverkocht. Informeer eventueel telefonisch bij de organisatie van de Reestkerk.
  • In verband met de entree tot de kerkzaal is binnenkomst na de aanvangstijd alleen vanaf de pauze mogelijk. We verzoeken u daarom op tijd aanwezig te zijn.
  • Een vrije gift stelt de Reestkerk altijd op prijs. U vindt daarvoor een mogelijkheid in de centrale hal. Bedankt voor uw bijdrage.

Nieuwsbrief ontvangen?

Schrijf u snel in en blijf op de hoogte.