mrt 2025

Entree €21,00

Alexander Broussard – Le Canzoni Italiane

De geboren Italiaanse ­pianist-zanger Alexander Broussard maakt samen met zangeres Ariënne Groenewoud een muzikale reis door het mooiste repertoire uit de Italiaanse popmuziek.

Met Le ­Canzoni Italiane keert Alexander Broussard dit keer terug naar zijn Italiaanse roots. De geboren Italiaanse ­pianist-zanger speelt en zingt samen met Ariënne Groenewoud een keur van klassiekers en wisselt dat af met moderne internationale successen. Van traditionals tot pop; het komt allemaal voorbij in dit gevarieerde concert Een muzikale reis door het mooiste repertoire uit de Italiaanse popmuziek.

Bestel hier uw ticket:

Voor een vlotte en soepele organisatie van deze voorstelling melden we u het volgende:

• Vooraf krijgt u koffie/thee aangeboden van de Reestkerk.
  • Voor uw pauzedrankje of uw consumptie nadien zijn muntjes tegen betaling verkrijgbaar.
  • Uw entreebewijs is op naam en kunt u fysiek of via uw telefoon aantonen.
  • Voor deze voorstelling kunnen entreebewijzen niet worden gerestitueerd of geruild voor een ander concert of optreden.
  • Uw entreebewijs is overdraagbaar. U hoeft dat vooraf niet aan ons kenbaar te maken.
  • Op de dag van de uitvoering kunnen kaarten aan de kassa worden gekocht, tenzij het is uitverkocht. Informeer eventueel telefonisch bij de organisatie van de Reestkerk.
  • In verband met de entree tot de kerkzaal is binnenkomst na de aanvangstijd alleen vanaf de pauze mogelijk. We verzoeken u daarom op tijd aanwezig te zijn.
  • Een vrije gift stelt de Reestkerk altijd op prijs. U vindt daarvoor een mogelijkheid in de centrale hal. Bedankt voor uw bijdrage.

Nieuwsbrief ontvangen?

Schrijf u snel in en blijf op de hoogte.