mei 2024

Entree €17,50

Solo Pianoconcert Coen Manche

Solopianoconcert door 19-jarige Coen Manche met de meest uiteenlopende klassieke composities.

We bevelen u van harte het 3-gangen diner-arrangement aan. Zie voor de informatie hieronder.

Al vanaf zijn eerste levensjaren is Coen in aanraking gekomen met klassieke pianomuziek. Toen hij vier jaar oud was, begon hij met zijn eerste pianolessen, waarin hij zich steeds verdiept heeft in klassieke werken. In 2015 nam Coen deel aan het Haydn Muziek Festival, waar hij de juryprijs in ontvangst mocht nemen. Na vervolgens 6 jaar les te hebben gehad in de Jong Talentklas op het Prins Claus Conservatorium te Groningen, gaat Coen zich nu richten op het geven van solo pianoconcerten, zodat ook u van de prachtige pianoklanken kunt meegenieten.

Tijdens dit concert komt een breed scala aan klassieke en licht klassieke muziek aan bod. Na het concert bestaat de mogelijkheid om een aanvullend arrangement te reserveren voor een exclusief diner bij restaurant ‘’De Groene Lantaarn’’ te Staphorst, bekroond met 2 Michelin sterren.

Bestel hier uw tickets:

————————————————————————————————————-

Ticket 1: toegang tot het concert.

Ticketprijs is €17,50.

————————————————————————————————————-

Ticket 2: toegang tot het concert + aanvullend arrangement (na het concert) bestaande uit een exclusief 3-gangen diner, inclusief drankjes bij restaurant ‘De Groene Lantaarn’.

Ticketprijs is €92,50.

Dit diner arrangement is tot en met zondag 12 mei 23:59 uur te reserveren.

————————————————————————————————————–

Voor een vlotte en soepele organisatie van deze voorstelling melden we u het volgende:

• Vooraf krijgt u koffie/thee aangeboden van de Reestkerk.
  • Voor uw pauzedrankje of uw consumptie nadien zijn muntjes tegen betaling verkrijgbaar.
  • Uw entreebewijs is op naam en kunt u fysiek of via uw telefoon aantonen.
  • Voor deze voorstelling kunnen entreebewijzen niet worden gerestitueerd of geruild voor een ander concert of optreden.
  • Uw entreebewijs is overdraagbaar. U hoeft dat vooraf niet aan ons kenbaar te maken.
  • Op de dag van de uitvoering kunnen kaarten aan de kassa worden gekocht, tenzij het is uitverkocht. Informeer eventueel telefonisch bij de organisatie van de Reestkerk.
  • In verband met de entree tot de kerkzaal is binnenkomst na de aanvangstijd alleen vanaf de pauze mogelijk. We verzoeken u daarom op tijd aanwezig te zijn.
  • Een vrije gift stelt de Reestkerk altijd op prijs. U vindt daarvoor een mogelijkheid in de centrale hal. Bedankt voor uw bijdrage.
  • Annuleren van het diner-arrangement kan tot uiterlijk donderdag 16 mei 23:59 uur. Restitutie is na aftrek van kosten van reservering en Ticketkantoor.

Nieuwsbrief ontvangen?

Schrijf u snel in en blijf op de hoogte.